en påtok för laidback flickas hektiskta liv.

Nu har jag barnvaktat klart. Eller ja, inte än, men småttingarna sover.
Vilket jag också vill göra. Men först ska jag duscha, hade liksom planerat en liten banbrytare och vara någorlunda snygg imorn, vad tycker ni om den idén vavava?
Hahaha, maybe. Plus att jag ska fixa ett par jeans innan jag somnar. Herregud!
Imorn ska jag gå in på secondhand och köpa mig ett par nya jeans. L♥VE

Men varför ligger jag här och gluttar på Pimp My Ride kan man ju fråga sig?
Nej, FAAAAAAAAAAN. Insåg just att man har fetaste provet om huden&håret imorn.
Roligt liv, roligt liv.
En annan lär inte somna förrän  två inatt? Och det var den snyggheten imorn.
HEJDÅ, ÄLSKA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0