GÅ HÄM

Godkväll!
Inte bloggat på två dagar för har varit med Marcus större delen av min vakna tid.
Jaja, blabla.

Idag fick vi prova på att massera för första gången! Är man nå grym eller? Jofan, absolut. ASSSSSSSskönt.
Efter skolan for jag ner på stan och så åkte jag och Marcus hem till mig. Käkade, sen for vi ner till hannispannis ett tag, satt på piren och picknickade korv & energidryck fram tills att vi blev ivägjagade av en fucking fladdermus. Creepy? JEPP.

Imorn börjar man tio, så har liten sovmorgon med mannen min.

Lördag means el stockholmo med honom också, stannar där tills söndag sen hem igen. Bor hos gudföräldrarna, ska fan bli askul! :)
Men bloggar imorn eller nååååt. Ska slagga nu. PYSS



Hört'n'duu, du GÅHÄM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0