How long?

DIG:

1. Hur lång är du? - 1 och 67.
2. Vad vill du bli när du bli stor? - större?
3. Vad pluggar du? - stil hälsa spa
4. Har du långt hår? - mellan maybe?
5. Vilken hårfärg har du? - brunt, med fula slingor och ännu fulare utväxt.
6. Sminkar du dig? - Yez.
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Svarta.


FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Nejnej.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? -  Måste jag svara?
3. Hur många syskon har du? - 4 stycken.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - " MEN JAAAAAAA "
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Jag minns fan inte..
6. Hur många ställen har du bott på? - 6? 7?
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Syster, bror, mamma ibland?
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Jag, när ajg vill.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? ... Jag busade lite med min syster förra veckan.
10. Hur gammal är din mamma? - 44 kanske.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - fredag & lördan.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Moa .
3. Har du kysst nån kompis? - Ja.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?- Nej.
5. Vem har du varit kompis med längst? - Penny.
6. Vem känner dig bäst? - Moa..
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - fyra dagar?
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Nej, jag skulle inte bry mig sålänge hon/han ville ha den på sig.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - hm, näe. inte vad jag vet.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - svarta jeans, vitt linne och en blårandig skjorta.
2. Har du bytt om idag? - Just dressed.
3. Favorittröja? - Jaa. Ett par stycken kanske.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - oj. skjorta. eller stor tröja. mums.
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Japp!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Haha, ja.
7. Har du handlat kläder genom internet? - Har hänt.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Haha, nej.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Uh, gympadojor, så sjukt avtändande.
10. Vad använder du för skor? - Olika för olika tillfällen.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - Ja.
2. Klä dig annorlunda? - Ja.
3. Vara dig själv? - Ja.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Ja,
6. Pierca dig? - Ja.
7. Ge dig på utmaningar? - Beror på.
8. hoppa fallskärm? - Oj, nja.
9. Vara omogen? - Ja.
10. Äta småkryp? - Vafaaan då för?.

ÖVRIGT:
1. Hur många har du haft sex med? pass.
2. Hur mår du just nu? Förjävligt, men ska inet klaga.
3. Haft sex på offentlig plats? Nej.
4. Har du kysst en med samma kön? Ja.
5. Vad gör du just nu? Sitter i min säng och skakar.
6. När drack du senast? För typ en halvtimme sedan.
7. Vad ska du göra sedan? Duscha, packa.
8. Dricker du mycket? När jag är törstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0