I'll tell you sometimes people, I don't know what's worse

SEEEENAA GRAPPAR, HÀÀR NI VENTAH LENGEEH?

Hahah, humor. Jajjemensan, nu sitter jag hemma hos mina gudföräldrar tillsammans med mina k00la små kusiner. YEAH.
Kom fram till stockholm runt ett-snåret. Åkte hem till mosters nya lya och kikade. Sov ett slag på soffan, tydligen räckte inte sju timmars sömn + att jag snarkade & dreglade järnet större delen av resan.

Vid tre åkte jag in till vällingby och mötte upp ligan, sprang ner och köpte ett par blommiga skor, sen bar det av till bion. Såg nya Shrek-filmen. Åh hua, tänk att jag gråter till alla barnfilmer! JÄMT.
Nu sitter vi i soffan med varsin dator och tittar lite på Pip-Larssons. Och lite på min farbror Matz som försöker laga pizza till oss. Visst är vi söta?

Ikväll blire bara chillkväll med släkta, och imorgon ska jag och Ilona klockan prick tolv, infinna oss på Make Up Store i vällingby, för sminkning.
Kanske träffar på nån gammal polare, vad vet jag, hoppas på det!

Det var allt för mig, återkommer vid nästa tillfälle. PUUUUSSSSSSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0