Just another ordinairy day

HELLOTHERE.
Hur mås det? Jotack, braaa.
Hemma från skolan nu, sista timmen = stavgång. INTE roligt. Upp och ner för Norra berget, lovely. NAAAT. Jobbehht.
Nu sitter jag och kollar på busstider till Vajking. Kanske blir uppsala om två veckor!
Imorgon blir det iallafall stockholm för min del. Tror inte att Marcus följer med, han är sjukis :(
Men man får göra det bästa av saken, ska bli fetkul att träffa släkten igen!
Så imorgon klockan nio går avfärden från skogen till el stockholmo.
Tjiho!

Nu ska jag ladda iPodens och mina egna batterier, sen kommer det förhoppningsvis två brudar och gör mig sällskap!
PUSS :)
justfan.. bloggdesignen... såsmååningoooM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0