Kiwi.

Hellothere.
Fan vad varmt det är ute :o sååmar igen? Yezplease.
Hela morgonen har det varit mtv i ögonen, är sjukt peppad av någon anledning. Antar att det bara kan bli så ibland.
Nu har jag satt igång en tvätt, funderar på att dammsuga lite i mitt rum tillochmed. Det är inge bra för mig att vara sjuk, det börjar klia så ofantligt i fingrarna på mig och jag får för mig saker. Som att jag ska städa..?
Näe, jag har fått en idé. Jag tror jag ska dra ut och springa en stund, när jag ätit upp min kiwi.
Sen ska jag kila upp på hönshuset och leta tyger. Jag vill sy.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Edvardalise

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-30 @ 09:09:19
URL: http://edvardalise.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0