Lite blygsamt.

Ja hej hörrni.
Jag skulle önska att jag kunnat säga, att min dag varit bra. Det skulle jag verkligen.
Men det skulle innebära att jag ljög, och lögner är jag trött på. Riktigt trött på.
Inte bara lögner. Utan ganska mycket annat också för att vara ärlig.
Missförstånd, hat. Små onödigt bråk. Kärlek..
Jag må se glad ut, jag må le, jag må skratta. Men just nu är jag inte särskilt ljus inuti.
Och jag förstår inte vad som hänt mig, men när jag tänker efter. Så tröttar allt ut mig numera. Och nu har mitt tillomed mitt deppinlägg tröttat ut mig. Jag ville bara berätta, att jag är förbannad. Sådär. gör. man. inte.

Men över till något annat.
Jag slutade halv fem idag, haft världens tyngsta dag, och nu behöver jag rensa tankarna.
Så nu sitter jag och försöker peppa inför en springtur med mamma. Jajjemen. Det här är en story för nästa bibel, Amanda och Anna sticker ut i skogarna och joggar. Det har aldrig hänt förut.
Sen har jag planerat kvällen som så att jag ska duscha, länge.
Sätta mig någonstans i ett hörn, med vääääääääärldens största glasskål.
För glass vill jag ha.

Och jag tror inte att någon orkar läsa hela det här inlägget, men jag vill bara säga en sista sak.

jag älskar er, walla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0