ny hårfärg!

Jamen hejsan! Det var inte igår! Jo tänk för att det var det visst det!
Men jag har bara inte bloggat nåt idag, h3h3. Fick nyss klagomål om det, så vad gör man inte för sina älskade trettio läsare?
Idag har jag varit på skolan mellan 8.30 och halv fem, euuw.
Sen satte jag mig på Åhléns fik med en vacker bok, väntade på mamma och sprang ner och åt sushi med henne. Mums! Är det nånting jag skulle kunna leva på, jämt. Så är det sushi.

Sen åkte vi på ett (förlåt) värdelöst föräldrasamtal, jag har aldrig varit med på ett föräldrasamtal. Men det där var nog det mesigaste föräldrasamtal jag nånsin varit på!
Åkte hem, färgade hår & ögonbryn?
Vill ni seeeeeeeee???!!!?!??!?!?!?!???!?


efterbilden sugäÄÄÄr men det känns skönt att ha färg i hret igen, det blir alltid så jävla missfärgat efter typ tre veckor!

Nu ska jag packa, och sedan ska jag prata i telefon hela natten, Ring om det ä nåt! POUSSSH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0