Take it to the chorus.

AAAAAAAA. HÄy.
Rätt så naizig dag ändå, om jag får säga det själv.
Dock blev man nerdragen från en av jättebänkarna på esplanaden i stan. Rätt ner i backen, TJONG sare, och TJONG sare även i ryggen. Så jag har gått krumelerad och ajjat mig själv hela dagen.
Eftersom nåågon var så pass elak.

Nu ikväll har jag varit med marcus. Lagat blodpudding. Packat.
Imorn är det fiesta för hela slanten, wich means att jag redan är taggad. Dock har jag en aning plugg framför mig, men jag har en känsla av att jag inte är lika taggad för det.
Så ska nog ta och skjuta på det, tills typ. Måndag möjligtvis.

Åker direkt till Amanda imårn, sen blire Marcus över natten. Får se vart lördagen för mig, kanske birsta med flickorna!???!??!???!?
Kanske barnkalas för syrran fyller 6.
Kanske.

HÖRS PÅ LURDAAAG! KYYSS
nu äre idOl för mig som gäller!!

häppyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0