Här. Där. BORTAAAA

Hello there bitches. Och jag bara fortsätter att plåga er med mina meningslösa, random, icke läsvärda inlägg utan innehåll eller budskap. Och jag gör det bra, det måste ni ju medge?
Nu är jag hos min vän Moa.
Vi har ätit ädelostgratinerad kycklingfilé. Säg det fem gånger snabbt!..
Gårdagskvällen var mycket mycket trevlig.
Den här kvällen då? Jofan, det hoppas vi på också! :)

Vad har jag gjort idag. Den stora frågan? Jo jag har sovit. Och sovit. Och sovit. Fram tills 17.38 då jag tyckte det var dags att hoppa in i duschen. Nästan 18 timmar låg vi där, och sov.
Den ni!! Fan va skönt.

Nu väntar vi på Moas far som ska äta upp, sen lämnar vi huset och rör oss bort mot matfors för att umgåsas lite mer med trevligt folk!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0