When our nations race relations

Koddakens! (typ goddagens)
ÅÅH vad skönt att vara hemma. I sin egen säng tillochmed. Inte för att jag varit i någon annas säng, hahaha men vafan.
Jag har varit så förbannat jävla dryg på sistone, fattar inte varför. Eller jo kanske, förbannat förvirrad flickas liv goes hyper gånger tiomiljardersmiljoner. Capish? OkHÄy.
Till saken: Jag ligger iallafall i min säng, och sjunger. För fulla muggar!
Helvete vad gott det hade varit med potatissallad nu...

Back to reality. Back to what? Back to reality.
Dagen har varit minst sagt.. sooft. La ni märke till den heldrogade undertonen? OkHÄy.
Började dagen med ett par timmars massage, mmmm ni hörde rätt. Medan ni sitter och pluggar matte, ligger en annan på ett massagebord. Inte illa? LöööööV.
Andra halvan av dagen spenderades på stan, grupparbete som tog oss typ.. en timme?
Så blev till att springa på stan med Linnes. Och en snabbfika med han & tjejerna. Bössfaan hem. Hemma. TADAAAA!!

Nu vill jag ha helg för jag är fetpepp..
HÖRS HÄJ.


Kommentarer
Postat av: Antonkristin

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-02-16 @ 12:28:52
URL: http://antonkristin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0