Won't be any stricter.

Go'mors!
Sitter på datakunskapen nu.
Försov mig som ett as imorse och missade bussen, men till skolan kommer man alltid.
Höua, har suttit och väntat i x antal timmar som vanligt. Dock har vår "sovmorgon" förkortats med ett par timmar, bara plus för mig. Orkar liksom inte sitta och vänta i tre och en halv timme på tre lektioner och sen tvingas sluta tidigare ändå för att springa till bussen som går hem. Roligt liv.

Nu sitter brudarna och garvar åt nån killa på facebook, haha jag dör ju, vilka pundare.
Idag är jag barnvakt åt kidsen, får se hur det slutar :)
Ska dra, slutar nu. PUUSSSSSSS♥♥♥
ÅÅH VADÅ GOTT!??

Kommentarer
Postat av: huhhhhuhuhuhuhh

Sv: fattar inte... Men knÄppis!!

2010-09-29 @ 17:21:10
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0