Scumbag lawyers with agendas.

Nu har mina änglar lämnat mig, efter en otroligt känsloladdad kväll. Helvete vilken sentimental och sorgsen bana kvällen har följt, men helvete vad bra jag mår när jag är med de där. De där.

Imorgon, eller ja om ca sju timmar ska jag kliva upp. En timme senare ska jag infinna mig i bilen, och är på väg ner till släkten på Ekerö, ser verkligen fram emot det.
Haha, är jag konstig kanske. Men fan vad jag diggar min egen släkt. YEAH.

Nu ska jag ringa en vän, och sen försöka sova lite. För nu är jag glad, det var jag inte förut. Men nu är jag glad. Tack vare er.
Jag älskar er.

JAPP, det var allt för mig, kommer hem på söndag och givetvis är både telefonen och kameran medplockad. Hehe just satan, vålåbilderna har inte kommit än. ÄÄH fejjan vettni! Pallar not.
Godnatt mina stjärnor. PUSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0