Above us only sky

Halloj! Hade en heltjusig kväll igår. Åkte till Amanda Nylander och såg på film med lite fina människor. Sov där inatt.
Det är såna kvällar som ger sommarkänsla. Spontana myskvällar med människor man tycker om.

Idag har jag varit ensam hemma typ hela dagen, kom hem elva. Har legat ute i solen och jobbat på brännan. Dock får jag nog jobba på den lite hårdare än så haha!

Jag har bloggtorka. Grov bloggtorka. Men det har ni förmodligen redan märkt.
Jag har påsklov och det är 30 grader varmt ute. Och det är fortfarande april.
Nu har jag då fyra dagar att ta död på, måndagtisdagonsdagtorsdag.

Fredag bär det av till Uppsala/Tierp till min vän Viking. Firar valborg där och ackackack vad jag längtar. Jätte massa mega mycket längtar jag. Och tiden masar sig fram.
Vädret visar 14°-20° till helgen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!111!1!!1!!!11!!1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0