Finns det en så finns det flera

Idag är det onsdag. Jag är glad ner på djupet. Jag är självständig, lever för både mig och dig. Och dig, och dig, och du som vill.
Tidigt imorse åkte jag en halvfull buss nummer 42 in till Sundsvall. Satt i en vacker lägenhet ett par timmar där jag känner mig som hemma allra bäst.
Sen åkte jag faktiskt buss ner på stan, idag var jag lat. Men det är tillåtet då man har påsklov. (Och även då man inte har påsklov...)
Käkade skräpmat och fikade, glodde lite rea, smällde till på en tjusig hudsmörjsel och tog buss nummer 42 igen.
Hade sällskap av människor som vet hur man får mig att skratta, och det var soligt ute.
Hemma somnade jag på soffan till Pinocchio På Nya Äventyr, och nu packar jag.

Jag packar till årets jävla resa. Dock började jag packa redan i Lördags. Kommer ingen vart. Vackert.


Favoritplagg, hjärta. Nu vet ni det! Är jag inte asball så säg?

Min blogg är ful, vintrig. Ska kirra det såsmåningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0