Crisis.

Hey cyberspace.
Har precis sett ett avsnitt Celebrity Rehab & nå gammalt Criminal Minds.
Usch varför ser man på såna serier för? Criminal Minds, CSI, osvosv.. Man blir ju bara mörkrädd av skiten. Sen hjälper det ju inte att man inte tittat på tv på ett par månader, så man är rätt ovan.
Annars kan det vara ganska lugnt.

Jag har kommit underfund med att jag är tokrädd för mörker. JÄTTErädd verkligen. Men jag sover ändå med släckt lampa och sådär, oftast somnar jag under täcket.. Slänger många blickar bort mot garderoben osv. En gång inbillade jag mig att det växte fram en zombie ur väggen!
Usch, känner hur pulsen går upp bara jag tänker på det..

Har laddat ner Stockholm-Båstad och alla tre Step Up. Tänkte att jag skulle sett dom ikväll men det blev två timmar bänkad framför Kanal 5 istället.
Och nu är det lite sent, jag går och lägger mig rätt tidigt nuförtiden.

Imorgon ska jag och hela tjocka släkten(fast nästan) åka till stan, stanna över natten och på fredag morgon tar jag och bror ett tåg ner till Söderhamn för att spendera helgen på farfars land!

Ska bli riktigt mysigt faktiskt. Min farfar hade för övrigt namnsdag idag! Igår.. Sak samma.

Nu blev det ett sånt där långt och jobbigt inlägg, men jag återkommer imorn.
CiaOO

För vi lyssnar på Herreys och tycker livet är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0