If it makes you happy, then why are you sad?

TjabBAH!
Igår kväll var jag arg. Nu snackar vi inte fjolligt "nu är jag irriterad"-arg, utan riktigt arg.
Jag vet egentligen inte varför, men jag har kvällar ibland då jag bara vill spy upp allt jag har inom mig på nästan allt och alla. Så arg att man får ont i magen. Hatar lycka, hatar kärlek, lite emo av mig. Boohoo! :')

Men idag är jag glad, nu har jag morrat klart! Imorse när jag vaknade garvade jag tillomed, mest åt mina helsjuka drömmar, och lite åt att jag vaknade och var hyfsat utsövd!

Idag har jag tittat på komedi med lillebror, tvättat en massa och haft mailkontakt med min rektor.
Nu ska jag fantame ta tag i mina studier!!

Näe, nu ska jag hänga tvätt och tjockdansa till schlager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0