Olika Olyckor

T-JA! Jo, ni hade rätt jag sitter och lyssnar till Timbuktu, vart är världen på väg? Qvarfort på Timbuktu? Näe det här håller inte. Eller jo, han är så jävla grym. Och liten. Och typ assnygg.

Det är måndag än så länge. Det är näst intill omöjligt att skriva till Timbuktu, det blir liksom i otakt.
Åter till ämnet, idag det vara måndag. Jag klev upp äckligt tidigt, städade rummet, satt ensam i en soffa i ett tyst rum stirrade rakt fram och stickade, städade lite till, och sen började jag pyssla. Jag har akryl och träningsvärk över hela händerna. Skönt, är dock lite orolig.

Det är en present, men som med alla andra presenter så är jag lite orolig att mottagaren inte tycker om den. Den här har jag gjort själv och då är jag lite extra orolig. Men eftersom jag är så jävla awesome så borde jag inte vara orolig, HA.

Idag är det måndag, har folkdansabstinens och på fredag åker jag till farfar.♥

Nu ska jag hjälpa en viss Johannes att skaffa facebook, herregud grabben är cybersocialt handikappad. Men det ska det bli ändring på, tjingeling!


En på miljonen eller två-tre i timmen.
I miss us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0