Dag 12.

Jag började bra, nu orkar jag inet riktigt blogga mer. Jag menar, jag gör inget speciellt av värde?
Jag skulle dock kunna visa er lite bilder sen festen i Söndags.
Sedan dess har vi bara suttit hemma, spelat på lillebrors iPad och ätit.

Men idag! Idag ska vi åka skridskor (Haha). Det har jag inte gjort på flera år och jag kan ju bara tänka mig hur det kommer att sluta... De små söta(fula) tyska barnen som är där kommer svischa förbi fort som fan och skratta åt mig, där jag står vid relingen och klamrar mig fast i ren förtvivlan, med tårarna sprutande..

Gruvar mig redan, men nu är långfillisipperna och tjocksockarna redan på kroppen så nu finns ingen återvändo. Jävla skit.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0