Dag 3.

Morsning korsning. Lägenheten är fylld av svensk julmusik och jag dricker vanilj- och kanelte! Idag har vi varit och köpte en väldigt kort och väldigt tjock julgran som vi även har klätt lite lagomt fint.
Laddar upp en bild senare när jag orkat flytta mig från sängen.
Inatt drömde jag massa fina drömmar och jag verkligen klamrade mig fast i sängen när pappa försökte väcka mig. Käkade pasta och kyckling till frukost. Om ni ville veta.
Vädret är mulet, jag har en fuldag med finnar och elakt hår. Mina tre bröder spelar dator, pappa med. Grecia sover så nu tänker jag sitta och spela Mahjong tills dess att någon säger åt mig att göra något annat.

Utöver det så såg jag Sagan Om Ringen igår på tyska, eller jag hade datorn i knät och tittade lite halvhjärtat. Inte nog med att den var på tyska, men har ni tänkt på hur otroligt fånig huvudrollen är? Frodo, vilket jävla skämt!
Det enda han gör är att grina, svettas och bli skadad. Alla andra skyddar honom hela tiden, hjälper honom. Han bara går runt och grinar över hur jobbigt det är att bära på ringen.
Jävla mespropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0