Doing bigtime.

Hola amigos.
Hej vänner.

Idag har varit en otroligt tuff dag. Det blev en otroligt kort natt på ca 4 timmar och snurriga ögon, ej menat.
Sov hos Emil, klev upp åtta. Missade bussen, for och jobbade.
Sålde hamburgare & toast i cirka fem timmar. Sista timmen var värst, det började snöa och minusgraderna kändes långt in på kroppen. Tröttheten slog till och bestämde sig för att gå hand i hand med hungern.
Vilken innebar - otroligt grinig Amanda.

Fick skjuts hem när jobbdagen äntligen var över, sov tre timmar och nu har jag sett på Så Mycket Bättre.
Världens bästa tvprogram.
Nu ska jag vänta på att laxen lagas åt mig. Goodlife. Har inte ätit sen klockan ett och det börjar bli dags snart känns det som.


Såhär snygg var jag igår, gal1. Jag älskar mitt nya hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0