Ouch.

Walla.
Onsdagmorgon och jag är otroligt förvånad att jag kom upp imorse.
Igårkväll blev jag kidnappad och ivägkörd, hamnade tillslut på Södra Berget så det var inte så farligt. Kom hem alldeles för sent och somnade ännu senare..

Nu ska jag gå till skolan, sitter och äter ett äpple eftersom det är det enda min ekenomi tillåter numera, tufft att bo själv kan jag lova.
Nej skämt åsido, mamma betalar käk, såvida jag inte är skyldig henne pengar, vilket jag är..

Känns otroligt-väldigt-jätte-mega-super-duper-ovärt att behöva gå till skolan idag, har en lektion sen slutar jag igen. Går hem och sover då.
Tänkte försöka komma i tid idag, och överraska mina klasskamrater.
Bailando!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0