Tyskland dag 0, igen.

Tja. Sovit ett par timmar nu och är inte fullt lika grinig längre. Men jag har ont i mina leder, min nacke och mina knän skriker, armbågarna trilskas, handlederna likaså.. Och mina stressmuskler krampar..
Okej jag är lika grinig, men jag skyller på nyvaken- och skitnödigheten.
Det är nästan så att jag vågar klaga på bussens internet-seghet.

Jag har ätit alldeles för mycket godis, speciellt lakrits så nu brinner det i käften.
Förhoppningsvis kommer vi fram till Tyskland redan ikväll, men ingen vet någonting. Vi får se när vi kommer fram till Arlanda.

Okej. Hejdå!


På radion spelas stressig julmusik. Ska vi överleva det här? Jag har en konstig känsla i magen.
KOLLA AGNES, 2 inlägg på en dag! Hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0