Tyskland, dag.. 0?

Hej losers. Näe jag är nog en större loser. Fast vet ni vilka som är de största loserserna? (haha, wtf hur säger man?)
Iallafall. Arlanda. Vilka jävla idioter hela högen! VARFÖR är det alltid problem med flygen?! Och ja, det är alltid problem med flygen. Och tågen.
Förra julen, fick vi vänta 6 timmar. Dock var det snökaos.
I somras (INGEN SNÖKAOS) fick jag problem med resan ner till Arlanda, kom in till gaten en minut innan planet skulle boardas.
Idag (INTE HELLER NÅGOT SNÖKAOS), Arlanda har elfel och kan varken ta emot eller skicka iväg flyg. Mitt flyg blir NATURLIGTVIS inställt och ersätts av... Damdadam.,, Buss............
Sätter mig på bussen med planerna att sova på hotell nere i Stockholm och ta första bästa flyget imorgonbitti.
Langar upp datorn och klickar in på Expressen.

http://www.expressen.se/nyheter/1.2654269/trafiken-pa-arlanda-igang-igen

SUUUUUUUUUUURT.

Orkar inte. Berättar mer sedan. Bluäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0