Bajs

HEJ!
Troligtvis årets bästa kväll igår. Inte för att det blivit så många, men gårdagskvällen var rent ut sagt awesome!
Kom nog inte i säng förrän vid fyra-halv fem tiden och vaknade inte alltför många timmar senare.
Beslagtog dansgolvet non-stop hela fucking kvällen tror jag.
En massa gamla godingar och nya ansikten blev det, lovely. Och jag har utan tvekan världens knäppaste vänner hahaha!

Bilder kommer nog imorgon, för jag tror inte jag ska lägga in dem på familjens dator..

Dagen har spenderats i soffan framför tvn. Och lite snöskottning på det.
Nu tittar vi på Melodifestivalen, men pausunderhållningen är så jävla värdelös så det är inte lönt att sitta där uppe och plågas.
Imorgon ska jag in till Birsta med mamma & Teo, sen får jag förhoppningsvis lite tid med Patrik också.

Vill ni veta en sak?
Jag har klippt sidecut. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0