Darling

Hej där!
Nu sitter jag vid vår nya dator, CRAZY! Mina ögon går typ i kors för skärmen är så fet. 24".
Är van vid min minidator på 10" skärm, brukar va tvungen att ändra skärmzoom-nivån till 75% för att se bilder osv på facebook. Men då är texten oläslig så brukar bli att mna sitter och zappar en del.
Nu är alla bilder osv så stora att jag sitter och lutar mig långt bak i stolen. Haha..

Igår ikte jag hem efter att ha cleanat lägenheten spotless.
Jag säger bara de, det känns att man är hemma först när man gått ut och hämtat ved! ;)
Kollade på film med lillsyrran hela kvällen och somnade innan elva. Crazy bananas.
Klev upp runt elva idag, och dagen har gått dööööööööödligt långsamt.
Mer om det har jag inte att säga. Finns som inte mycket att orda om..

Ikväll står nog Melodifestivalen på schemat, även om jag gärna hade gjort något helt annat. Ser ni detta och kommer på någon fin lösning, då RING för böveln. Please.

Hörs imorn när jag kommer tillbaka till stan igen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0