Fun side of cooking.

Hej gopropparr!
Nu sitter jag på knä i en oerhört obekväm fåtölj med ett litet Mona-Lisa leende i bakfickan.
Är lite finurlig ikväll, rätt så mycket faktiskt, heh.

Hade en AZUM kväll igår, men som en vis kvinna en gång sa (skrev i sin blogg) den slutade lite tidigt för min del. Hahahaha. Vaknade av att det kåg någon brevid mig, och två meter bort ligger en liten människa och storsnarkar.. kinda creepy.
Men jag hade hur kul som helst och tackar så hemskt mycket för er som gjorde den så pass lyckad.

Men gott folk, såhär ligger det till. Imorgon ska jag kliva upp senast klockan sju. Klockan åtta ska jag vara i kyrkan, oh hua.
Så ska gå och lägga mig nu, och ringa min man en sväng!
PUSS

Kommentarer
Postat av: emilie

ja, du ska bara veta :D

2011-02-19 @ 23:15:36
URL: http://emiliestrand.blogg.se/
Postat av: Gudmor

Har du flyttat?

2011-02-20 @ 14:48:03
Postat av: Gudmor

Har du flyttat?

2011-02-20 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0