Olika skor och en växande skuld.

Du heter: Amanda Qvarfort
Smeknamn: Qvarran
Låt som när du är ledsen sörjer till? Samson - Regina Spektor
Beroende av: yogurt!
Vad tror folk om dig? Haha.. underlig?
Stämmer det? Till viss del
Vad får du oftast komplimanger för? Hår & ögon
Hur imponerar man på dig? Är lite som Vanheden. 
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja för det mesta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: fyfan, jag började 0645 imorse-.-'
Var bor du? Sundsvall, och i skogen
Trivs du där? Skoja inte! 
Har du haft sex idag: Nope!
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast?: Törnis
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "kom till industri då!" hahaha
Antal timmar sömn inatt: 6
Sov du ensam: Ja.
Brukar du komma i tid: nej
Hur känner du dig nu: Trött 
Vanligaste färg på dina kläder: Oj, blå? Svart? Vitt? Inte fan vet jag haha.
Vad tycker du om fötter: Det är bara fötter?
Vad saknar du: Sommaren. Originellt va?
Hade du en bra kväll igår: njaa
Favorit dryck på morgonen: Oboy och juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror HELT på vad som händer
Är du blyg?: nej inte särskilt. Beror på vilket humör jag är på 
Sysslar du med någon idrott: Dansar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Offentligt och offentligt..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa, och flörta.
Är du nöjd med ditt liv:  Absolut
Är du bortskämd: Alltså, kanske. Jag menar, jag är ju inte riktigt o-bortskämd :o
Vad gör du i morgon: Går i skola, hämtar Nattis, masserar Niklas, masserar Hanna, umgås med Nattis.
Vad är det värsta du vet?: Massor, men när nysen går tillbaks är nog det värsta..
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Utan tvekan.
Vad är det finaste du fått?: Har fått mycket fint
En speciell dag du minns: När jag skulle flytta in i lägenheten...
Du samlar på: Plastpåsar.. inge skämt..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Då ringer jag nog inte till någon!
När grät du senast: I helgen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, och kanske spara lite hihi
Vill du gifta dig: Säkert
Vill du ha barn: Ja
Är du musikalisk?: Det tycker jag .
Vad dricker du helst när du är törstig: Spruttelvatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Haha nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, många gånger.
Biter du på naglarna: nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0