Bedhead, är det dagens uttryck för "knullrufs"?

Hellöööööö.
Sitter på datakunskapen nu, känns faktiskt bra att vara tillbaka i skolan. Tro det eller ej. Har en rätt skön klass när allt kommer omkring, trots att det bara är tjejer. Så allt är primaballerina.
Andra problem verkar också ha löst sig så jag går runt med ett aningen lättare hjärta.

Den här veckan har varit super so far faktiskt, och bättre kommer den garanterat att bli!
I eftermiddag ska jag umgås med Penny, Hanna & Julia, "P" sover hos mig ikväll (HIHIHIHIHI) och imornkväll ska jag på möte och hem. Fredagen kommer bli grym. AZUMMMMM.

När ja kommer hem får ni lite Veckans Bravader och annat gotta, I promise.
Nu ska jag jobba upp mitt Icke Godkänd:a. Ellleeeer..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0