Call me up if you're a ganster.

Måndag. En bra dag. Eller kanske inte så jättebra, är dötrött, helt uttömd på kraft i kroppen, och slutar kvart i fem.
Hade italienska imorse dock, får mig faktiskt oftast på bättre humör. Gograbbar dedär.

Igår var det söndag, blev väckt klockan tolv och åt fisk, gott som fan asså.
Sen åkte jag med barn & Anders till Himlabadet, asroligt faktiskt, men blev helt slut efteråt. Och det var dessutom träning senare igårkväll.
Hade svårt att sova så satt uppe och käkade CocoPops. Mådde en hel del bättre efter det.

Och nu sitter man här, och ska skriva en novell. Jag skriver om en strumpa. För er som skulle vilja veta. HIHI.

Hörs när vi hörs gott folk. Det lär ju inte bli än på ett tag.
Men det lutar åt att jag ska få tillgång till internet snart. You never know.
PusS♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0