FREEKIN' AZUM!!

Galen dag, inte haft en lugn stund!! Eller vänta nu..?
Jag har aldrig gjort så lite på så lång tid.
Vaknade 9 imorse, av att jag inte mådde bra. Alls. (Oh crap..!)
Så det blev en hemma dag. Och från dess att jag vaknade, tills nu... Har jag legat framför dumburken. Jag skojar inte, HELA dagen.
Har plöjt mig igenom x antal avsnitt av nåt program om förhållanden. Helt värdelöst i princip, men det fick mig ändå till tårar.
Gråter alltid till sånt shit?
Det var alltså en hel säsong jag satt och gluttade på. En hel.
Dessutom, har jag irriterat mig på att alla reklamer i sverige är om mat. MAT MAT och åter MAT. För en flicka som står sig fyra timmar högst utan mat, är det något frustrerande att inte fått käka på tvåå fucking dygn.
JISSES
vad jag längtar till min lunch på curres imorn, you have no idea!!

Så imorgon hoppas jag verkligen på att jag kan pallra mig upp och dra på TONläger, ni anar inte hur peppad jag är! :)

Nu känner jag mig fruktansvärt äcklig, och fruktansvärt mycket friskare!
Ska hoppa in i duschen nu och kanske dricka ett till glas cola, BAI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0