I don't need to fight, to prove I'm right.

NU HAR JAG PLUGGAT. SOM ETT DJUR.
BRA VA?

Japp, jag har plugg i massage. Teoretiskt plugg, tro det eller ej.
Imorgon är det tisdag v.4 den 25e januari 2011. Det känns som att det händer nåt då, men det gör det ju iofs varje dag. Det händer alltid något. Egentligen, shit va trött vår Moder Jord måste bli, hålla koll på allt som händer och sker.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det.

Men jag är dötrött, och ska nog lägga mig i sängen. Kanske slå på tvn, ringa en vän, eller fortsätta fundera på hur vår Moder Jord lyckas hålla ihop, när jag knappt gör det själv. Man får faktiskt tycka synd om sig själv.
Nu går jag och lägger mig med mina blåmärken, och med ett leende.
Som någon smart jävel en gång sa, nuet skapar morgondagen.
Puss, på er mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0