Life's a bitch and then you die.

Hejsan. Sitter i stan nu med min familj, minus mamma. Skulle egentligen gå på bio med tre vänner men det sket sig, sen skulle jag gå på bio med två andra vänner, men likaså sket sig det med.
Så nu sitter jag här vid Anders dator (MED INTERNET!!!) och har ätit sushi. Barn tittar på film på min nya tv, IIIIIHHII!!

Gårdagskvällen var jättemysig, satt uppe till fyra med vänner och bara mös.
Den här kvällen har ju inte gått så bra hittills, men men. Har köpt Love Actually & World Trade Center, så kanske bara ska sitta och titta, och titta, och titta (mtv-reklam..).. EEEEE-eeeller så sitter jag och spelar Bubble Shooter hela kvällen. Jahopp.

EN GREJ! Mina rubriker, hur ser dom ut för er??!
På min dator, ärom asbra, men på den här datorn är dom skitfeta.
So tell me?

BAI.

Kommentarer
Postat av: marika

rubrikerna är snygga dom!! :D

2011-01-10 @ 12:31:56
URL: http://www.coolamarika.devote.se
Postat av: marika

rubrikerna är snygga dom!!:D

2011-01-10 @ 12:32:33
URL: http://coolamarika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0