årsresumé

2010.

Januari, blev svarthårig, kom hem från kryssning, hade en helg med min bästa vän i uppsala och var väldigt väldigt lycklig. Myste massvis med tjejerna och knäppte enbart egopicccssss.
   

Februari, gjorde inget annat än att prata i telefon, myste en helg med mina släktingar, alla kusiner osv. Busade med barbiedockor tillsammans med dom bästa, hade tjejkvällar i dimman och gick in för dansen allt mer.


Mars, färgade håret med röda slingor, blev besatt av armband, åkte till tyskland med en bästa vän. Åkte på dansläger och träffade en kul prick jag fortfarande har kontakt med, förlorade en annan person och köpte älsklingsskor jag suktat efter i evigheter.


April, firade påsk i hassela för fjärde året i rad, blev haj på snowboard, tog en tripp till kramfors. Firade brorsan som fyllde tvåsiffrigt, började måla igen och firade sista april som aldrig förr med underbara människor. Jag var kungen.




Maj, åkte på klassresa med bästa klassen ever, hade avslutningsfoto och började sakna kärleken. Åkte på Riksjubel i Göteborg och älskade det. Hade sköna kvällar ute med vänner och tog fram moppopeden.




Juni, hade klassens dag @ my place, på skolavslutningen sjöng jag för första gången i mitt liv inför publik för min pappa, och grät hejdlöst samtidigt. Var tvungen att skiljas från mina allra bästa vänner, mina närmaste kumpaner.
Skolavslutningskvällen blev en önskan av hundra uppfylld, hahaha, och det slutade i smart skådespel inför poliser i skogen, firade ebbas födelsedag och myste som få i solskenet. Midsommar tog plats i Prag med min mamma och där piercade jag även tungan.


Juli, en bitvis hemskt äcklig månad. Hade mysiga kvällar med nyträffat folk, spenderade en helt fantastisk vecka i fränsta och fick oförglömliga sommarminnen, hihi. Var till alnö med Nike, gjorde ofantliga dumheter och mitt liv rasade mer eller mindre samman.
Fyllde sexton, fick min pixiekamera, klickade tillsammans med Angelica & Isabelle, hade fantastiskt roligt med mina vänner och tog silvermedalj i folkdans. Det var sommar på riktigt.


Augusti, satt i skogen med Hanna & Klara och busade, bastu & öl nånstans i närheten, blev rödhårig på riktigt och hälsades på av min vänner med moppoped. Åkte till alnö med Viking och träffade en ny person på drakbåtsfestivalen. Åkte till vålådalen på konfirmandledarutbildning. Började drömlinjen stilhälsaspa, hade jätteroligt hos Elin en kväll och pendlade fram och tillbaka till en lägenhet.


September, blev lite varmare i kläderna i klassen, hade vår första klassfest, en tripp till stockholm, myskvällar med mina bästa och ett kortvarigt förhållande tog slut.
Chillkrök hos Elis med roligt folk, och en hel dags sovande med Moa.
Ännu mer rödhårig och mycket umgåsande med Viktor och Törnis, även en tripp till Uppsala som förändrade en del.


Oktober, feztade i stöde, matfors & karläng, fick utskällning som slutade i asgarv. Åkte för mycket epa och blev nära vän med Viktor. Det blev ett enormt missförstånd (om man nu kan kalla det så) med en person, och jag träffade en filur. Jag var helt enkelt bäst i världen.



November, tog en tripp till Västerås med underbara människor och lättade mitt hjärta genom dansen. Grät till Toy Story 3 i knattebio, knarkade juice och bodde i stan på veckorna. Myste hos Hannis min lilla 16-åring, blev kär, gav konfirmanderna något att minnas och sjöng på scen igen på Anders 40-årsfest.


December, älskade livet mer för varje dag som gick, firade Moas födelsedag på vårat egna lilla vis, levde på Billys pizza, broccoli och vatten. Hade en dimmig helg i älskade Uppsala. Jämförde magrutor och klippte sidecut. Sa jag älskar dig för första gången, firade jul hos min pappa, och nyår på tallinkryssningen.


Kommentarer
Postat av: ANKIPANKI

saknar sommaren litegrann då...

2011-01-03 @ 15:28:58
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0