Press Unlock.

Ojojoj, Ajajaj.
Jag har ont i hela kroppen men är lycklig som få.
Igår gymmade jag med klassen + MAQ-träning, sjuuuuk träningsvärk. I hela kroppen.
Efter skolan gällde fix&trix, sen drog vi vidare och hamnade tillslut på Heaven&Hell.
Hade faktiskt jävulskt roligt! Mycket nya människor och mycket folk man inte träffat på evigheter!
Gick ner från Skönsberg i smällkall vinterkyla i endast strumpbyxor, fick dock låna mjukisar av Hanna så det var inte så överdrivet synd om mig. Även om jag tycker det.
Somnade runt halv fyra, vaknade alldeles för tidigt.
Och nu ligger man i sängen och är helt slut. Garvar åt gårdagen och ojjar över min onda kropp.
Bilderna från igår var enbart hemska, men kan bjuda på kvällens sista bild.

Jag tycker om dig jah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0