Jag vet en vän som är lika blåögd som jag.

Tjabba. Som i tjabbatjabba.
Söndagkväll/natt. Ligger med funderingar snurrande i huvudet, med tankar kryllande i skallen, you name it.
Imorgonimorgon mina vänner, då åker jag raka vägen till Fränsta, Ålsta folkhögskola för en heeeel veckas konstant folkmusikande!

Yes sir, you heard me. Inget bloggande på en hel vecka (troligtvis).
Och nu kommer frågan som jag hört hundramiljonermiljarder gånger..
"MEH, ska du inte på gatufesten?!"
Ööööh nej. That's it. End of discussion.

Kommer iallafall hem på söndagkväll, förhoppningsvis med ett par hundra bilder..
MEN, måndag morgon sätter jag mig på tåget till Arlanda, och tio i fem går mitt flyg till Tyskland! Till paps.
Så, vi får se när jag hinner med den här värdelösa ointressanta bloggen. Who cares anyway.

TON-läger för sjunde året i rad, med min vän Moa. Som jag för övrigt inte träffat på..? En månad..? Två månader..? Spelar ingen roll. Hon är min bästa vän.

Ha en stencool vecka, eller vad ni nu vill ha. Jag tänker ha en frän vecka. I Frän-sta, ha-ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0