Clapton King.♥

Jag orkar inte lägga upp bilder sen i helgen. Det finns det facebook för.
Åh. Imorgon. Imorgon imorgon imorgon. IMORGON!!
Fattar ni?! Näe troligtvis inte. Men jag är lycklig. I detta ögonblick. Men jag är ungefär hälften så lycklig som jag kommer vara om 24 timmar.
Ni förstår. Imorgon, kommer mitt liv vara näst intill fulländat. Jag är 16 år och ska göra någonting jag kommer minnas hela livet. 16 år gammal.
Det är nästan så att jag skulle kunna dö imorgon och ändå känna att det var värt det.
Men bara nästan, jag skulle aldrig få för mig att dö imorgon. usch så hemskt. Jag har inte levt klart.
Imorgon.
Det låter sjukt, men jag ska bara på en konsert. Aj, det tog emot att skriva bara. För mig är det inte bara en konsert. It's THE concert.
Jag har fjärilar i magen, jag har gått och längtat efter det här i.. 6 månader?
I hela mitt liv kanske?

Jag är pappas flicka. Det är jag. Pappa. Han är allt. Så känner jag.
Och jag ska på konsert med honom. Och som sagt, inte vilken konsert som helst.
Världens femte bästa gitarrist genom tiderna. Eric Clapton.

Live, på globen, imorgon, imorgonimorgonimorgon.

På torsdag ska jag till Ransäter, utanför Karlstad. Stannar tills på Söndag. Men det är inte lika intressant.
Hejdå älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0