Cotton Candy.

Hej på er skitungar.
Nej, asch Amanda vad du är tarvlig.

Idag har jag jobbat, nio till fem. Eller? Nio till tolv rättare sagt. Och sen har jag bowlat med pappa och brorsan, gissa vem som vann? Inte jag.
Jag förlorade stort. Men brorsan hade rails, och enligt mig är det faktiskt fusk.
Blev värstingmiddag på O'Learys innan vi körde hem lillebror till skogen.
Stannade en timme, sen for vi tillbaka till stan.

Och nu sitter jag vid datorn och pappa ligger framför tvn. Stackarn har ju inte sett svensk tv på fem år.
Imorgon är det avslutning för småsyskon, så jag ska va finklädd i regnet.
Imorgon kväll åker jag nog till Bergsåker. Pussen & hejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0