Det finns en våning till

Hejdär alla godingar.
Idag är det torsdag, hör och häpna! Gårdagskvällen slutade inte med fyra timmars tvtittande, utan fyra timmars tvspelande med goa människor i Bergsåker.
For hem vid elva imorse, sen har jag sovit ett par timmar hemma. Och ikväll satt jag barnvakt åt lillebrorsan.
Jag måste vara världens bästa barnvakt, grabben fick ju pannkakor till middag!
Nu ikväll kom Ellen, Daniel och Tom förbi några timmar. Och nu sitter jag här med en sovande lillebror vägg i vägg.
Näe, nu ska jag börja packa. Imorn ska jag till en stuga ute i Njurunda, på lördag ska jag på ledaravslutning, och tillsist. Onsdag Stockholm, och Eric Clapton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0