I've had it for too long

Hejpåer! Blev aldrig nå sova hos Hanna, men var där en stund idag.
Slutade ett, låg på Hannas balkong och blev lite brunare. Eller mest röd.. men ja.
Sen blev jag hämtad, och vi åkte till Kvarnviken. Där somnade jag på handduken i hopp om att bli ännu brunare.
Åkte hem, käkade värstingmiddag. Med sallad som jag skapat.

Det är bra att vara lite estetiskt lagd ibland. Är det vackert upplagt, spelar det ingen roll om den är äckligt. För man har redan blivit intresserad så man måste liksom äta upp det man tagit.

Käkade nogger-glass med melonbitar. SÅ GOTT.

Och nu sitter jag i sängen och luktar svett och solkräm. Ska sova en timme, sen duscha.
Tjing med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0