No it's a sandwich.

Jag vill en massa. Men det gäller att få tummen ur arslet många gånger, eller hur?
Jag tänker att jag ska göra en massa, men knappt något hinns med. Och ändå sitter jag med att göra upp över öronen.
Jag borde sova nu, men jag har för mycket energi, jag kan bara inte. Funderar på att gå ut och gå, men det är överdrivet.
Jag vill ha sällskap, men klockan är mycket och jag jobbar imorgon.

Jag är godissugen, jättegodissugen. Funderar på att vänta tills alla somnat inatt, kila ner och äta godis. Har vi godis? Nej.
Jag vill ha ett par nya skor, jag behöver ett par nya skor. Jag vet vilka skor jag vill ha dessutom.
Jag vill åka iväg, på något KULT. Typ Liseberg, typ Europapark, typ Gröna Lund. Typ KUUUULT. Nästnästa vecka åker jag dock till Ålsta. Bra.
Jag vill söderut, jag vill till.. Jag vet inte, vill jag? KLART.

Nej, nu orkar jag inte vilja nå mer, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0