Was a force to be reckoned with.

Tjenatjena! Har tappat blogglusten. Men hittar den nog snart igen ska ni se. Men tills dess får ni nöja er med ett inlägg om dagen. Eller nåt.
Idag var jag på Boda Borg! Soft jobb va? Haha, härligt värre. Tycker i vanliga fall att Boda Borg är rätt så jobbigt att vara på, man klarar aldrig banorna och blir psykiskt störd av dörrarnas eviga pipande och tjutande. För att inte tala om barnen...
Men men, de är så söta så det väger upp!

När jag kom hem städade jag rummet, HÖR OCH HÄPNA. Städade tillochmed sminkbordet, och det har inte hänt på typ ett år.
Tvättade alla penslar osv. Kastade gammalt smink. Bli inte oroliga nu, jag tvättar faktiskt penslarna med jämna mellanrum.

ÅH, NÖS PRECIS 5 GÅNGER!! Det var inte dåligt.

Nej, nu ska jag skriva ut lite bilder till mitt fotoalbum. Sen ska jag såva. Imorgon är det midsommar, drar förhoppningsvis till Norra på dagen och på kvällen blire Matfors med Törnis.
Hörs på lördag, PUSS.

Sista bilden tog syrran, sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0