Försökte le fast ingen tittade på mig.

Har suttit och skrivit CV de senaste timmarna. Det går inge bra, och jag kommer nog inte få nåt jobb till sommaren. Hör ni negativiteten släppa sina atombomber över hela min blogg?
CRASH BOOM BANG säger det. Blod, svett & tårar. Livrädda små ord får ben och springer runt och skriker ut sina vokaler i cyberrymden.

I will let them choke, pass out, decease, expire, die. Cause somewhere within me, there lives a black and evil dictator.

Usch, blev ni rädda? Det blev jag. Jag har nog en hel bunt med elaka ord inom mig. Ett stort häfte med fula, feta svarta ord som bubblar och sprätter inom mig. Undra vad som skulle hända om jag gapade nu. Om de skulle kravla ut ur mig, klistra fast sig på väggarna och sitta där och skrika åt mig. Eller jag kanske inte behöver gapa ens? De kanske pyser ut genom mina öron snart.

Ge mig som mest kärlek, när jag förtjänar den som minst, det är då jag behöver den som mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0