Hej

Haaaaloj!
Ja vart ska man börja? Känns som att jag är helt tom på ord.
Gårdagskvällen blev garanterat inte som väntad.. Allt jag behöver säga är egentligen att jag inte förstår mig på vissa saker (ganska logiskt..) och att jag fantamig kommer leva ensam resten av livet.
Inte riktigt, men.. i fattar vinken.
Idag har jag haft en awesome dag, det behövdes verkligen. Att somna gråtandes kan inte lindras hur enkelt som helst.
Hade friluftsdag, åkte från Vattjom vid åtta på värstingskoter, framme vid halv tio med ytterligare elva skotrar bakom oss.
Ett helt gäng kända ansikten.
Själva friluftsdagen (pimling) var halvdan, men det fixade vi med toast, korv & pinnbröd!
När det började dra ihop sig för hemfärd for vi och lekte (eller grabbarna lekte) i nån asfrän sandgrop och jag stod och smattrade med kameran.
Blev en hel del coola bilder, men Viktors dator är glapp så kunde inte lägga över dom på datorn.
Kanske dyker upp imorn.
Blev ett efter-skoter-mål på Luddes som avrundade dagen och nu har jag precis kommit ur en dusch.
Snart ska vi kila upp till Emil en sväng, sover här inatt med.
Pussssen.
Hah, blev en del ord trots allt. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0