In the end they'll judge me anyway.

Namn: Amanda Qvarfort, obvious?
Längd: sisådär 167,5 cm.
Skostorlek: 37 hela storlekar.
Gör just nu: Lyssnar på Herman's Hermits och pratar lite men Anton @ msn.
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: positiv (I AM), framåt och allmänt asball.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Risiga humörsvängningar, känslig i vissa lägen och... aa.
Vad är du rädd för: kärlek.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min ögon tror jag. Det varierar, vilket humör jag är på.
Det roligaste jobbet du haft/har: Hah, knappt haft nåt ju!
När skrattade du senast: Idag? Igår?
Vem åkte du bil med sist: Mamma.
Vem sov du hos sist: Viktor.
Vad var du rädd för när du var liten: Det minns jag nog inte.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Stämpelminister eller Shakira.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: En. Två. Tre.
Har du varit utomlands någon gång: Japp.
Vilken plats var finast: Schweiz, naturligtvis.
Största stad/städer du varit i: Tjaa, säg det.
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Spontan, sig själv och ha humor.
Finaste komplimang du fått: Jag vet nog inte..
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Care? 
Sommar eller vinter: SÅMAR
Vår eller höst: Vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0