Long time no seen?

Har ni börjat undra kanske?
Tänkte dra igenom dom 6 sista nu så vi slipper den här jäveln någon gång.
25. En första.. Kluring, jag skulle kunna föreslå.. blogg? Jag hade en första blogg innan den här. Minns inte så särskilt mycket av den. Den var brun. Och fyrkantig. Och vidunderligt gräslig bara. Den hette något i stil med.. skudushad.blogg.se. Fråga mig inte om namnet, bara något jag hade för mig, gick runt och sa skudush stup i kvarten. Var väl nån slags värsting-grej jag hade för mig på den tiden. Bloggen är borttagen så ni behöver inte oroa er.
26. Mina rädslor.. Ouch, minst lika klurig. Och bara för att jag är en så pass seriös människa så tar ja det här stenseriöst. Believe me. Mina rädslor skulle kunna vara skräckfilmer, strumpmärken, eller vanligt hederligt mörker. Tänker inte gå in på detaljer men där har ni dem.
27. Min favoritplats.. Jag har två skulle jag nästan vilja påstå. Eller tre. Eller fem. Ena är i den övernattningslägenhet jag bor i på veckorna, andra är hemma hos pappa. Gärna vid matbordet, hehe.. Sen har jag alltid Uppsala, älskade o älskade Uppsala. Stockholm gillar jag. Vattjom hemma hos Viktor gillar jag. Lucksta är för alltid oförglömligt. Osvosvosv..
28. Det här saknar jag.. Easy one.. Papi.
29. Mina ambitioner.. Bara för att jag inte vet vad ambitioner innebär var jag tvungen att googla på ordet (och jag fick då fram synonymer som vilja, energi, mål, målmedvetenhet och inriktning samt en mängd "må-bra-hitta-dig-själv-utveckla-ditt-sinne-feng-shui-boktips). Och vet ni vad? Inte faan vet jag..
30. Ett sista ögonblick.. Men va äre här för frågor? När man säger sista ögonblick till mig tänker jag bara på massa sorgliga slut. Så fuck this.
BYE!


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick  BOOM
Dag 22 – Det här upprör mig  CRAASH
Dag 23 – Det här får mig att må bättre  BAANG
Dag 24 – Det här får mig att gråta  OOHYEAAH
Dag 25
 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0