Nu blire Big-Brother!

DITT LIV

Vad heter du? - Amanda Josefine Qvarfort, gillar inte mitt mellannamn nå vidare, men ändå har mina föräldrar lyckats fylla i det i vartenda jävla papper i skolan sen dagis, så det står på alla klasslistor, wich annoys me.
I mellannamn då? - Josefine sa jag ju.
Vart bor du? - För närvarande i Sundsvall.
Trivs du där? - Ja, hur bra som helst.
Brukar du läsa horoskop? - Kan jag väl inte påstå..
Har du körkort? - Inte än.
Äger du några converseskor? - 3 par.
Favoritdjur? - kissemissar
Vad spenderar du dina pengar på? - Onyttigheter.
Antal kuddar i sängen? - 2, + två filtar som jag viker ihop och sover på.
Kan du baka bullar? - Jag är awesome på att baka bullar.
Bläck eller blyerts? - Bläck.
Mc donald's eller burger king? BK för faan, tattar-Sundsvall som inte har bk, skandal!
Är du allergisk mot något? - räkor?
Äger du ett busskort? - Ja, och nej.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - The original red one.
Vad åt du till frukost? -  Mjölk och flingor.
Hur ser du ut idag? - Nu ser jag ganska sleten ut eftersom jag nyss vakna, men idag har jag varit ganska fin om jag får säga det själv.
Nästa mål i ditt liv? - Haha, öööööh. I make the rules up as I go.
Vad såg du senast på tv? - För ett par timmar sedan, slog på bolibompa så jag hade nåt att somna till. Meg & Mog, Mog fastnar i dimman. Jättesött program där som hade smör i teet. Bara jag som såg det?
Hur svarar du i mobilen? - hallå?
Vem ringde du senast? - Viktor Sjölin och väckte mig!
Antal timmar sömn inatt? - runt åtta.
Sov du ensam? - Nej :)
Vad innehåller din favoritnattmacka? - ÅH! Den här kan jag, det ska va polarbröd, tunnt mjukt. Och så smör och grevéost och en kall salladsskiva. Är den rumstempererad blir det jätteäckligt. Sen tunnt hamburgerkött (typ skinka fast hamburgare, ni fattar) och massa massa gurka!
WAAAAAH vad det är gott.

SENASTE PERSON SOM


Sov i din säng: Viktor kanske?
Du gick på stan med: Några tjejor, minns inte.
Skällde på dig: Mamma maybe?
Skickade ett e-mail till dig: pfft.... Voddler.

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja.
Bråkat med ditt husdjur? - HAHA, ja.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Ja tamefaan!

SAKER


Tar du droger? - Nejnej!
Vad är du mest rädd för? - Takskottarna..
Vart vill du gifta dig? - Vegas baby. Näe men ja vettefaan.
Vad hatar du verkligen? - hatar inte särskilt mycket.. Jo! När nysen går tillbaka, det är så jävla irriterande..
Har du varit kär? - mjaaamjooomjaee, jo.
Har du ett jobb? - nope

Gillar du att ha folk omkring dig? - Älskar.
Är du ett hälsofreak? - Hah, noway darling.
Är du ensam nu? - Ja.
Några piercings/tatueringar? - En och annan piercing.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Emil i Lönneberga..
Vill du gifta dig? - Vi får väl la se, inte så sugen på det nu satt säga.
Vill du ha barn? - Jaaapp.

FAVORIT


Rum i huset? - Haha, ja hemma i huset är det nog köket, men här finns det inte så många rum att välja på. Antingen detta eller toan. Så jag väljer detta för här har jag sängen.. och tvn.. och kylskåpet.
Typ av musik? - Allt, precis allt. Typ. Hardcore och Jumpstyle har dock aldrig varit min stil.
Månad? - Juni, juli

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Köpt någonting? - Ja, popcorn och dipp.
Varit sjuk? - Hjärtesorg bara?
Sagt "jag älskar dig"? - Nej
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - Jaaaaa
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Nej

SENASTE


Låt du hörde:  George Thorogood And The Destroyers – Bad To The Bone
Film du såg: På Smällen.
Drink du köpte: Haha jaru.
Mat du åt: Pannkakor.
Person du sa att du älskade: Privat.
Gången du åt en 7-Eleven korv: HAH! Oj det måste ha varit när jag fortfarande bodde i Stockholm, dvs för över 7 år sen.
Människa du slog: Törna. Fast bara lite, så det inte gjorde ont.
Längsta bussresa? Sundsvall-Stockholm.
Irritation: Innan tuppluren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0