Run naken through the shady streets.

Hej där! Sitter på skolan sisådär alldeles för tidigt naturligtvis. Börjar tio tydligen. Kul kul, jEtekul.
Jag tvivlar starkt på att det finns någon på denna skola som har så risig koll som jag har..
Blev ingen prommis igårkväll, men en biltur blev det. For hit med honom imorse också, dock körde han fast på gården.. Haha.
Idag är det tisdag, och jag gillar det. En fin dag trots allt. Och jag hade längtat efter att få ta det lite lugnt, gå och lägga mig tidigt typ.
Men ickke, ikväll ska jag på möte.
Hoppas jag inte dör.

Hej.♥

Kommentarer
Postat av: penny

sv: haha jaa jag med!! Aa, en massa kvitton du hade sparat :D<3

2011-03-22 @ 18:39:36
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0