Tell me all about it.

Hej på er!
Igår blev det en ganska snabb vändning på kvällen satt säga.
Gjorde mig klar på typ en kvart och huxflux satt man på en buss på väg till Skönsmon.
Kvällen blev hyfsad tycker jag, en hel hög med trevliga människor med i slutändan kom jag på mig själv att bara sitta och koka av ilska. Haha, men tack och bock!
Hade ingen kamera med mig, men nallade några bilder från Hannas facebook.

Ser livrädd ut, haha!

Idag vaknade man upp vid halv tre på en madrass i Pennys rum, av att Anders ringde och väckte mig. Annars hade jag nog kunnat sovit ännu längre.
Har sett de sista fyra avsnitten av Glee och gråtit som ett litet barn, och nu sitter jag och vrider mig i hungersmärtor. Okej, inte riktigt men jag har inte käkat på hela dagen.
Så jag längtar enormt efter fiskpinnarna och riset som lagas till en trappa ner!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0