Tisdagen den 29 mars

Tjenare! Riktigt skön dag idag verkligen! Hade matteprov som jag troligtvis kuggar totalt på, sen en ny kurs, Arbetsmiljö och Säkerhet. Verkar awesome, fick lära oss om el och sånt.
Efter skolan gick jag med Line till Åkersvik en stund och satt där och glassade..
Gick till Bakgården och köpte frallor. Höll på säkert 40 minuter med att försöka få upp marmeladburken..

Hur FAN tänkte människan när man skruvade locket så förbannat hårt? Första tjugo minuterna slet och slet jag med den där förbannade burken, sen googlade jag, provade sticka in skruvmejslar, knivar och skedar under locket, slog på undersidan, försökte blåsa i den och gud vet vad..
Vet ni va som funka? Värma den 10 sekunder i micron, finemang!


Kommentarer
Postat av: Zofie

Hejje, allt bra? :)

2011-03-29 @ 18:34:22
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0